Zespół McLaren w swoim centrum technologicznym w Woking zaprezentował dzisiaj nowy bolid MP4-24. To już trzecia w tym tygodniu prezentacja w światku F1. Nowy MP4-24, podobnie jak bolidy konkurencji, charakteryzuje się dużym przednim skrzydłem i wąskim tylnym.
Lewis Hamilton„Pojawienie się nowego bolidu zawsze jest emocjonującą chwilą dla każdego kierowcy wyścigowego, a odsłona MP4-24 jest nawet jeszcze bardziej wyjątkowa dla mnie, nie tylko dlatego że bolid wygląda absolutnie pięknie, ale również dlatego że nosi mistrzowski numer 1. Wierzę, że tegoroczne mistrzostwa są otwarte ze względu na zmianę regulaminu, a to jest wspaniała perspektywa dla każdego fana Formuły 1. Osobiście liczę na kolejny sezon sukcesu i szansę na ponowną walkę o tytuł mistrzowski- jeżeli to konieczne do ostatniego wyścigu, ale preferowałbym wcześniej!”
Heikki Kovalainen
„Jestem na tyle szczęśliwcem, że mogłem oglądać proces powstawania tegorocznego bolidu zza sceny i jestem pod wrażeniem tego jak wszyscy ciężko pracowali w Woking, Brixworth i Stuttgarcie. Podczas zimy miałem również okazję w pełni przygotować się do nadchodzącego sezonu: ciężko trenowałem i pracowałem z moimi inżynierami, aby zapewnić iż rozpoczniemy sezon w możliwe najmocniejszy sposób. Z tyloma nowymi zasadami, szybka adaptacja będzie kluczowa i czuję się przygotowany do sezon jak nigdy dotąd.”
Ron Dennis, szef zespołu
„Mimo naszego zwycięstwa w klasyfikacji kierowców w sezonie 2008 nie braliśmy nic za pewne w naszych przygotowaniach przed kolejnym sezonem. W rzeczywistości nasze wysiłki do pełnego zrozumienia dużych zmian regulacji były bardziej skoncentrowane i ujednolicone jak nigdy wcześniej. Podczas gdy skala technicznych zmian sprawia trudności w dokładnym określeniu prawdziwej konkurencyjności w perspektywie nowego sezonu, jako zespół możemy być dumni z naszego wysiłku i czekać na kolejny zacięty sezon w Formule 1. Jak zawsze, istniejemy aby wygrywać, a naszym celem pozostaje zdobycie obu tytułów mistrzowskich.”
Jutro nowy bolid odbędzie pierwszą jazdę instalacyjną, przygotowującą do testów na torze Algarve. Kierowca testowy McLarena, Pedro de la Rosa, będzie pierwszym, który poprowadzi bolid MP4-24.
„Pierwszy dzień zupełnie nowego bolidu jest bardzo interesujący i ekscytujący dla nas wszystkich” powiedział Hiszpan. „Podobnie jak powiedziałem w ubiegłym roku, jestem zaszczycony, że zespół dał mi szansę i powierzył odpowiedzialność biorąc pod uwagę ilość pracy.”
„Musimy zrobić pierwsze okrążenia i zacząć pracę. To zwyczajna praca podczas przejazdów instalacyjnych- zapowiada się bardzo zakręcony okres testów przed Melbourne i mam nadzieję, że swoim doświadczeniem mogę pomóc zespołowi.”
„To dziewiąty pakiet, który mogę poprowadzić, więc mogę powiedzieć, że jestem doświadczony. Miejmy nadzieję, że to doświadczenie jest tego warte.”
16.01.2009 12:08
0
brzydki, przedni nos jest ohydny
16.01.2009 12:09
0
No i git ;] Szkoda że tylko jedna fota, w dodatku taka mała ;] Chociaż i tak McL nie ma za bardzo czym nas zaskoczyć pod względem wyglądu, biorąc pod uwagę że wszystkie samochody będą prawie takie same...
16.01.2009 12:12
0
witam, tutaj znalazlem troche wiecej fotek w galerii: http://xpb.cc
16.01.2009 12:16
0
szkoda ze wszystkie sa z tego samego ujecia, ale ten tylni spoiler wyglada intrygujaco..
16.01.2009 12:19
0
Czekam na więcej zdjęć...
16.01.2009 12:23
0
a jednak parę różnic można znaleźć. Toyota ma ciekawe przednie skrzydło, z charakterystycznymi owiewkami na koła, a McL wykombinował coś ciekawego z tylnym spojlerem... Nie mogę się doczekać do marca ;]
16.01.2009 12:28
0
bardzo ładny ,nosek też piękny
16.01.2009 12:37
0
tutaj: http: //www. f1today.nl/foto /5154/ myslalem, ze bedzie lepiej jesli chodzi o maka. ale wyglada i tak niezle!
16.01.2009 12:40
0
Całkiem ładny :) czekam na BMW
16.01.2009 12:48
0
tym razem opon odwrotnie nie założyli:)
16.01.2009 13:04
0
teraz bez tych wszystkich owiewek i osłon, nie prezentuje się tak ładnie
16.01.2009 13:08
0
Moim zdaniem ron i cala jego ekipa sie niezle postarali..no ale na konkurs pieknosci to nie idzie:) zobaczymy jak to bedzie jezdzic.
16.01.2009 13:17
0
ważka srebrna wyprodukowana pod pupcię Hamiltona Lewisa.... nie mobilizuj się Heiki - to nic nie da.....
16.01.2009 13:17
0
moze i niejestem fanem mclarena wiec moja ocena moze niebyc bezstronna ale wedlug mnie ferrarka i toyotka jakos jadniej sie prezentuja. ale nie oceniajmy go po wygladzie wazne beda wyniki na torze.
16.01.2009 13:20
0
Dokladnie ... ja takze nie jestem fanem McLarena chociaz chcialbym zeby jak najwiecej zespolow prezentowalo ten sam poziom bo znow na przodzie stali bywalcy w tyle przewaznie biedny Sutil:)
16.01.2009 13:25
0
biedny Sutil :) Nawet nie wiesz ilu kierowców chciałoby być tak biednymi jak on ;]
16.01.2009 13:26
0
chodzi mi o tych spoza F1 ofc ;]
16.01.2009 13:28
0
hehe, masz racje...wielu by dalo to ostatnie miejsce zeby tylko tam byc...ano takie losy ktos musi byc 1 ktos ostatni...inaczej sie nie da:)
16.01.2009 13:28
0
W trosce o naszego ukochanego mclarena, oraz bezpieczenstwo ich rodzynka, trzeba skopiowac te fotki, i wyslac do Nakajimy. Nich im w sezonie nie jedne crash testy zafunduje.
16.01.2009 13:31
0
hehe tak niezly pomysl on jest specjalista byle mu sie znowu z BMW nie pomylilo...
16.01.2009 13:35
0
Zwroccie uwage na wielkosc przedniego skrzydla w nowych bolidach. Sporo bedzie tego w powietrzu, jak sie Nakajimie pedal hamulca z gazem pomyli.
16.01.2009 13:41
0
>>>~LEWIS, MISTRZEM PO RAZ DRUGI!~<<<
16.01.2009 14:24
0
jak dla mnie niezle sie prezentuje ale tak anprawde bmw moze jest i nie za piekne ale F1 to nie pokaz mody:P
16.01.2009 14:39
0
zdecydowanie najładniejszy bolid z dotychczas zaprezentowanych. Świetny nos, i tylne skrzydło. reszta niemal standardowa jak u wszystkich :) Kovalainen robi chyba sobie fotki na nasza-klasę z wyciągniętej reki :P... Po co im foty robione za pomocą komórki? Nie mogą sobie zgrać zdjęć od fotografów? Dziwni ludzie. :)
16.01.2009 14:48
0
to pewnie miala byc promocja Vodafone tak przy okazji w koncu to sponsor :-)
16.01.2009 15:05
0
Klasa! Jak zawsze najładniejszy i mam nadzieję, że najszybszy, ale to się dopiero okaże za 71 dni.
16.01.2009 15:08
0
Przepiękny!!!Jak co roku! Teraz niech tylko zdobędzie 2 MŚ.
16.01.2009 15:14
0
matwit podzielam Twoją opinię. Zdecydowanie McLaren najbardziej przypadł mi do gustu. master1986 Ten Sutil to wcale nie taki biedny, powiem więcej robi co może by ze swoim zespołem osiągnąć jak najwyższe miejsce. Ja należę do tych,co nie tylko obserwują kierowców z czołówki ale też tych którzy walczą o dalsze pozycje. Tam walka jest czasami o wiele bardziej pasjonująca. Jeżeli chodzi o Adriana Sutila to szczególnymi umiejętnościami wykazuje się zawsze w warunkach deszczowych. Na przykład wygrał deszczową 3 sesję treningową w Monaco(chyba w 2007). W wyścigu w 2008(też w deszczu) jechał przecież na czwartej pozycji. I z tego co pamiętam to jedyny swój punkt w MŚ wywalczył w tych samych warunkach tyle że w Japonii. Po prostu ma pecha ale jak ktoś z lepszego zespołu go w końcu doceni to będzie błyszczał. A kto wie może Force India będzie lepszy w tym roku. Życzę im sukcesów z całego serca.
16.01.2009 15:14
0
malowanie przedniego nosa b.ładne - przypomina wczesniejsze lata zanim ham nie trafil do tego zesplou reszta bolidu jak dla mnie bez rewelacji... mam nadzieje ze heikki juz nie bedzie tak czesto dawal dupy czarnoskoremu :P
16.01.2009 15:16
0
To jest prezentacja bolidu czy kierowców ? A ogólnie bolid nie brzytki tylko ten kolor odraża .
16.01.2009 15:20
0
przynajmniej ludzie tu nie powklejali jakimś paintem
16.01.2009 15:22
0
Mi przód przypomina trochę MP4-20 z 2005r.
16.01.2009 15:22
0
Ra-v- ciekawe jakby podziałało na Lewisa kilka przegranych wyścigów pod rząd z Kovalainenem. Zżera mnie ciekawość.
16.01.2009 15:25
0
Słyszeliście,że tankowanie podczas SC ma być dozwolone?? Ja na razie nic nie mówię, czekam na potwierdzenie od FIA.
16.01.2009 15:31
0
Ciekawe,że bolid MP4-24 ma podobne wloty powietrza do Ferrari z 1992r.(tyle,że w tamtym modelu były pionowe).
16.01.2009 15:51
0
Ferrari i Toyota wyglądają lepiej. Malowanie też jakieś wiejskie, szkoda że nie pomalowali jeszcze zawieszenia na srebrny wtedy Lewis miałby pełnie szczęścia a tak tylko mówi że jest piękny. Cóż, MP4-24 nie przypadł mi do gustu.
16.01.2009 16:06
0
@pjc: Najpierw Kovalainen musiałby być wystarczająco szybki aby go pokonać. Nawet gdyby obaj byli traktowani równo, to raczej nie powalczyliby na równi... Ale sfrustrowani fani Ferrari i tak wiedzą lepiej... Dla nich Hamilton jest słaby, tylko bolid ma najlepszy. Jakiś kompleks?
16.01.2009 16:09
0
Wracając jeszcze do wyglądu nowego bolidu, to powiem, że mi o wiele bardziej podobały się bolidy McL z czasów, gdy były pomalowane na srebrno i czarno... Ten czerwony jakoś średnio mi się widzi...
16.01.2009 16:21
0
Jeśli zabronione są wszelkie skrzydełka, owiewki itp, to co robią te skrzydełka na nosie??
16.01.2009 16:26
0
sivshy Może i tak. Ale chciałbym być świadkiem takiej sytuacji kiedy to Kova jest górą z całym szacunkiem dla obecnego mistrza świata. Wolę kibicować poszczególnym kierowcom niż zespołom. Ale jeżeli mam być szczery to mam sentyment do Williamsa. Szkoda,że teraz im się nie układa. Trochę to przypomina sytuację zespołu Tyrrell. Kiedyś sukcesy a potem powolny upadek. Myślę,że Rosberg jakby miał dobrze przygotowany bolid to namieszałby w stawce.
16.01.2009 16:27
0
Muszę przyznac, że bolid jak zawsze piękny. Mam jednak nadzieje, że nie równie szybki.
16.01.2009 16:31
0
Wracając do Hamiltona to uważam go za jeden z największych talentów ostatnich lat. Ciekawe jakby spisywał się w innym teamie. Może kiedyś się dowiemy.
16.01.2009 16:36
0
@pjc: Było wiele asów, które podupadły, lub upadły całkowicie. Arrows, Benetton, Lotus... Aż łezka się w oku kręci... Gdyby nie to, że koncerny motoryzacyjne zrobiły sobie z F1 prywatny folwark, pewnie w/w zespoły jeździłyby do dziś... Na szczęście Williams jeszcze się trzyma, choć niestety jako niezależny zespół, cienko przędzie... Mimo to, robią własny KERS i w ogóle nie poddają się. Szacun dla nich...
16.01.2009 16:39
0
pjc raczej wątpie... ale podejrzewam ze prezentowalby sie przecietnie... W McLarenie wszytsko jest robione pod niego kazdy element bolidu jest robiony tak aby mu pasowal do stylu jazdy... nie wydaje mi sie zeby kovala pytali o zdanie w tych sprawach... wiec tak hamilton jest niezłym kierowca, jest absolutnym numerem 1 w zespole, ma bolid bardzo szybki (przynajmniej w 2008 mial najszybszy jak bedzie teraz zobaczymy) tak wiec reasumujac to moim zdaniem kazdy kierowca na jego miejscu prezentowalby sie rownie dobrze albo i nawet lepiej majac takie wsparcie w postaci zespołu :P pzdr
16.01.2009 16:39
0
Mysle ze toyota i ferrari ładniesze
16.01.2009 16:41
0
sivshy Zgadzam się. Nie mogę odżałować,że Hill nie wygrał dla Arrowsa na Węgrzech chociaż tego 1GP. Pamiętam jak po tym wyścigu chodziłem struty przez cały tydzień. Było tak blisko. Eh,historia.
16.01.2009 17:03
0
Ciekawe czy szybki.
16.01.2009 17:13
0
Na pewno, nawet bardzo :-)
16.01.2009 17:34
0
UWAGA UWAGA Credit-Suisse wycofuje się ze sponsorowania F1
16.01.2009 19:23
0
Tego się było można spodziewac.
16.01.2009 19:35
0
Pokazali jakąś atrapę, która nie potrafi stać kołach ;) Trochę to śmieszne
16.01.2009 19:48
0
trzeba powiedzieć że ładny , i niech maaj nadzieje ze szybki.. najbardziej mnie rozwala ze oni tam chyba sobie jakies zdjecia z wycieczki robili.,:P kazdy z kazdym na tym samym tle.. najlepsze ujecia miala toyota.. a ja czekam na wtorek.,.. Pozdrawiam
16.01.2009 20:18
0
Zapraszamy do pierwszego w Polsce internetowego fanklubu zespołu Scuderia Ferrari. Portal powstał by zjednoczyć w jednym miejscu setki fanów Ferrari których jest tak wielu w Polsce, a którzy nie mają gdzie porozmawiać o swoim ulubionym zespole. Ferrari Fansite - Szybkość, Precyzja, Pasja. Jedyny taki portal! Zapraszamy! Administracja strony Ferrari Fansite. http://www.f1ferrari.freens.pl/
16.01.2009 21:13
0
Faktycznie trochę to śmiesznie wygląda, że bolid nie stoi normalnie na kołach tylko na jakiś podnośnikach. Coraz bardziej zaczynam myśleć, że te wszystkie prezentacje to jedna wielka ściema...ojjj przepraszam, w tym wypadku to Ferrari spisało się jak należy z tą swoją prezentacją, reszta jak do tej pory mało przekonywująca....
16.01.2009 21:22
0
po obejrzeniu dokładnie fotek ze wszystkich dotychczasowych prezentacji najbardziej podoba mi się bolid Ferrari potem mclaren a na końcu toyota.
16.01.2009 22:04
0
każda ta fotka jest identyczna, jeśli chodzi o bolid, prawie nic nie pokazali. Ale z tego co widać(narazie tylko bok bolidu i "z góry") to McLaren najlepiej wygląda, powaga!!!!
16.01.2009 22:08
0
prezentacja VODAFON jako firmy i te telefony co sobie nimi zdjęcia robią - no a w tle maclaren-mercedes. A bolid jak pozostałe - plug śnieżny - ale jak to ma pomoc w atrakcyjności wyścigów to nawet jak śmieciarka może wyglądać. A tak swoja drogą to chciałbym kiedyś zobaczyć jak kierowcy F1 ścigają się na torze np traktorami czy już wspomnianą śmieciara ( i te akcje w pit stopach). :)))))))
16.01.2009 22:10
0
Luckymag - to wiadomo od bardzo dawna
16.01.2009 23:01
0
Jak na razie najladniejszy,,,
17.01.2009 01:21
0
Patrząc z góry wygląda jak lisia morda, kolor odrażający, generalnie brzydactwo!
17.01.2009 07:17
0
Tankowanie podczas SC dozwolone!!!!Nareszcie!!
17.01.2009 10:39
0
@Ra-v: Tak na prawdę nie wiadomo, ile w sukcesach Hamiltona zasługi bolidu i zespołu, a ile jego samego. Taka sama sytuacja, gdy wszystko jest robione pod kierowcę, który jest numerem jeden, była przecież parę lat temu w Scuderii, gdy jeździł dla niej Schumacher, tylko że mało który fan ferrari umniejsza z tego powodu zasługi tego kierowcy. A z twojego posta można wyczuć trochę zawiści, że znienawidzony kierowca odnosi sukcesy... Hamilton to dobry kierowca, ale wielu z was nie może się z tym pogodzić...
17.01.2009 10:39
0
@Angulo: No i git ;]
17.01.2009 11:02
0
Nie podoba mi się że zostały kołpaki.
17.01.2009 12:03
0
@sivshy, W Twoim wpisie>>2009-01-17 10:39:18<< zauważam brak konsekwencji , bo jeżeli na początku zdajesz się powątpiewać w genialność Hamiltona sugerując raczej że to "sprawka" bolidu czy też zespołu czy też statusu w zespole, ale kończysz już na inną nutę... więc, gdzie jest "prawda"?..
17.01.2009 13:03
0
Voight - też mi się to nie podoba, ale podobno dzięki temu mają lepsze chłodzenie hamulców, więc można udawać, że ich nie ma :-)
17.01.2009 13:17
0
Co za potwór podobny do modliszki
17.01.2009 13:47
0
Naprawde, bolidy mne zaskakuja. Jak byly testy w Jerez to myslalem sobie ze beda wygladac ochydnie, ale jednak sie mylilem.
17.01.2009 13:50
0
@dziarmol: Wpis napisałem w trochę dwuznaczny sposób, różnie go można zinterpretować. Chodziło mi o to, że nikt tak na prawdę nie wie, ile w jego sukcesach zasługi bolidu, a ile umiejętności. I dlatego wiele osób twierdzi że Hamilton jest słaby lub przeciętny, a całą robotę odwala za niego bolid. Tylko że, gdyby się uprzeć, to to samo można powiedzieć o kierowcach Ferrari, tego jednak z wrodzonej przyzwoitości nie zrobię ;] Prawda jest taka, że gdy każdy zawodnik ma inny bolid, trudno jest porównać ich umiejętności. Trzebaby ich wsadzić do jednakowych pojazdów. A orzeciętny kierowca nie wywalczyłby tytułu nawet gdyby dostał od FIA specjalne przyzwolenie na użycie turbodoładowania, dlatego wypowiedzi osób które twierdzą że Lewis jest słaby uważam za niekoniecznie świadome wyładowywanie frustracji, że to on, a nie któryś z kierowców ferrari jest w tym momencie mistrzem świata. Mam nadzieję że teraz rzuciłem lepsze światło na to, co chciałem powiedzieć w poprzednim poście. A jeśli nie, to przykro mi. Czasem bywa tak, że po piątkowym wieczorze trudno wyrazić swoje zdanie tak, aby było zrozumiałe ;]
17.01.2009 18:00
0
2009-01-17 13:50:06 sivshy- Ok. wszystko jasne , też kiedyś pisałem ;-) o braku weryfikacji hamiltona w słabszym mniej konkurencyjnym bolidzie, z tym że moje zdanie jest takie że dopóki nie przejdzie takiej weryfikacji będzie dla mnie słabeuszem w wypasionej bryce ot co /:-)
17.01.2009 23:49
0
Obiektywnie stwierdzam , że z dotychczas zaprezentowanych bolidów , ten jest najładniejszy ;) A czy najszybszy ? To się dopiero okaże ;) Pozdrówka dla Wszystkich
18.01.2009 01:07
0
Trzecia prezentacja i za każdym razem coraz to ładniejszy bolid. MP4-24 zdecydowanie najlepiej się prezentuje jednak jak już pisałem - bolid nie ma wyglądać, bolid ma szybko jeździć ;)
18.01.2009 10:35
0
@dziarmol: No nie przesadzaj, gdyby był słabeuszem to przecież ubóstwiane Ferrari zjadłoby go na śniadanie, nawet gdyby miał bolid z napędem odrzutowym...
18.01.2009 13:05
0
@sivshy- napisałem "dopóki" nie przejdzie egzaminu dojrzałości (weryfikacji) to za takiego go uważam jako równoważnie do komentarzy o jego tzw. "geniuszu"..
18.01.2009 14:06
0
no to nie będę na siłę zmieniał twojego zdania ;]
18.01.2009 23:25
0
Ale już tego "kikuta" tylnego spojlera nie pokazali. Gdyby to nie był MacLaren, którego sama nazwa budzi obrzydzenie to może bym powiedział "no..niech będzie"
19.01.2009 00:20
0
@dziamrol - napisałeś "dopóki nie przejdzie takiej weryfikacji będzie dla mnie słabeuszem w wypasionej bryce". Załóżmy, że masz racje z tym przechodzeniem weryfikacji, to nie uważasz, że powinieneś uważać go za przeciętniaka, a nie słabeusza? To tak, jakbyś każdego kogo mijasz uważał za debila/mordercę czy coś w tym stylu, bo go nie znasz (nie przeszedł weryfikacji).
19.01.2009 14:46
0
pz0 - do tej pory to były plotki raczej.... (patrz news) Pracowników CS poinformowano o tym w 16-go OFICJALNIE
21.01.2009 09:29
0
Dla mnie ten nos może okazać się piętą achillesową tego bolidu. Jest on poprostu bardzo wychudzony i może brakować docisku pamiętacie jak robert narzekał przez pół sezonu na brak przyczepności. Swoją drogą to mnie bardzo cieszy jak hamil znajdze swoje miejsce między sutilem a picketem he he
21.01.2009 13:18
0
bolid bardzo ladny
26.01.2009 22:47
0
Może coś przeoczyłem,ale tak przyglądam się tylnemu spoilerowi McLarena z rożnych ujęć,porownując rownież z konkurencją... i mam nieodparte wrażenie,że jest on i zbyt niski,i zbyt szeroki (a wymiary są chyba ściśle określone-wyższy o 15cm od modelu 2008,szeroki na 75cm ,a nie jak było w 2008-100cm) ,więc ... ,czy ja mam jakieś złudzenie optyczne???,czy to w ogole nieważne?! ...,a Toyota z kolei ma jakieś owiewki po bokach,przy wlotach powietrza... dopuszczalne?
26.01.2009 23:11
0
Przyglądając się innym bolidom ze stawki, Ferrari ,Williamsowi,Bmw i Renault,nie zauważyłem nic specjalnego.Może specjaliści dopatrzą się czegoś.Wiem,że F60 ma coś na wydechu nie tak.Ciekawe jak wszystkie będą wyglądały na starcie w Australii!
29.01.2009 14:47
0
Ludzie: 1. McLaren (piękna linia samochodu) 2. Williams (piękna linia samochodu) 3. Ferrari (piękna linia samochodu, ale trochę dziwne przednie skrzydło) 4. Toyota (kicha - ale przednie skrzydło niezłe:) 5. Renault (kicha) 6 BMW (beznadziejne przednie skrzydło - boki skrzydła wyglądają jak tregry)
01.02.2009 00:17
0
2009-01-19 00:20:35 ptasior - Nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie oceniać innych ludzi nic o nich nie wiedząc, ludzie których nie znamy to niezapisana kartka papieru więc nie bardzo rozumiem skąd takie porównanie?. Tyle że jezeli jakiś hipotetyczny obcy nam czlowiek zacznie się kreować np na naszego przyjaciela to nie uważasz że powinien przejść jakiś np test na sprawdzenie prawdziwości intencji? czy bezkrytycznie uznamy go za swego najbliższego przyjaciela? wszak moja opinia o Hamiltonie nie wzięła się znikąd,czyż nie jest on kreowany na mega mistrza w mediach czy też wśród kibiców Mclarena? Prawdziwy mistrz pokaże klasę w każdej sytuacji , Hamilton ma to jeszcze przed sobą , pisząc o nim "słabeusz' miałem na myśli tylko to co napisałem wcześniej a teraz poprawię się Hamilton jest z całą pewnością dobrym kierowcą ale czy jest takim prawdziwym MISTRZEM tego jeszcze nie wiemy ,brak pozytywnej weryfikacji /:-)
16.08.2009 11:37
0
Hello. my name is magiret i saw your profile today and i became intrested in you and i will like to know more about you and if you can mail an email to my mail address i will give you my picture.here is my mail address ([email protected]) i hope we can move from here.waiting for your mail to my mail address above. magiret
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się